Sosiaalisen median kampanjat nettikasinoilla

admin      -

Sosiaalisen median kampanjat nettikasinoilla

Sosiaalinen media ja sen alustat, kuten Twitter, Facebook, Instagram ja YouTube, eivät ole ainoastaan yksityishenkilöiden käytössä kuulumisien jakamiseen, vaan yhä useampi yritys, järjestö tai jopa valtion laitos omistaa tilin jossakin SoMe-palvelussa. Esimerkiksi Suomen poliisilla on Facebook-sivustonsa, Instagram-tili ja virkavalta myös twiittaa tiheään tahtiin kansalaisia koskevista uutisista ja varoituksista. Opetus- ja kulttuuriministeriö pistää astetta vielä hieman paremmaksi ja lisää kuvapalvelu Flickr:n somenäkyvyyteensä. Yliopistot houkuttelevat uusia opiskelijoita virkeillä YouTube-videoilla tai jopa pyytävät hakijoita tekemään videoesittelyn itsestään.

Yrittäjät ja yhtiöt eivät jää jälkeen ja mainoskampanjat ulottuvat liki jokaiseen sosiaalisen median palveluun. Erityisesti verkossa pääelantonsa ansaitsevat liikkeet ovat hypänneet täysillä kukaan some-ilmiöön ja markkinoivat itseään ainoastaan sosiaalisessa mediassa. Erinomainen esimerkki ovat nettikasinot! Löydät myös sivustoja, joissa on tietoja kasinoista. Kasinokotiutus.comissa voit lukea lisää Kasino Koititusista. Nämä verkon aalloilla toimivat rahasammot etsivät asiakkaita aktiivisesti ja ilmoittavat tervetuliais- ja rekisteröitymiskampanjoistaan helposti yhdellä twiitilla tai Facebook-julkaisulla. Kattavuus on hyvä eikä rahakaan kulu paljoa. Sama viesti tavoittaa tuhansia potentiaalisia asiakkaita ympäri maailmaa yhdellä klikkauksella! Tästä on vaikea laittaa paremmaksi.

YouTube ja Instagram – esitä asia kuvin

Kuvalla, elävällä tai paikallaan olevalla, saadaan moni asia selitettyä yksinkertaisemmin. Nettikasinot hyödyntävät kuva- ja videopalveluita selittämään pelin sääntöjä, kasinon bonuksia tai vain antamaan käyttäjille mahdollisuuden kurkistaa kulisseihin millaista jokapäiväinen elämä nettikasinoilla on. Casumo selventää kasinoseikkailunsa käänteitä omalla YouTube-kanavallaan ja Bethardin kanavalla voi seurata erityisesti live-vedonlyöntiin liittyviä vinkkejä. Kaboo vilauttaa Instagramissaan kuvia planeetastaan, jolla pelaaja voi hankkia echoja ja reliikkejä, kun taas Dunder esittelee tilillään kuvia kasinolla pelattavissa olevista peleistä. Suosikkisivuja sosiaalisessa mediassa on yhtä monia kuin pelaajiakin.

Videomainonta on nostanut päätään digimarkkinoinnin areenalla, kun nettiyhteydet ovat parantuneet ja nopeutuneet. Taakse ovat jääneet hitaasti latautuvat videoklipit ja pikselimössöä olevat kuvat. YouTubea kannattaakin pitää silmällä, sillä kuukausittain pelkästään tässä palvelussa katsotaan 4 miljardia tuntia videoita! On todettu, että äänet ja liikkuvat näkymät toimivat tunteen ja itse viestin välittäjänä muita sisällön muotoja paremmin. Jos et usko, kurkista SuperLenny Anthem -video ja voit tuntea kansallisylpeyden virtaavan suonissasi, vaikket ruotsalainen olisikaan. Sara Nordenbergin ääni tuo kylmät väreet kelle tahansa.

Ilmoita kampanjoista Facebookissa

Tuskin Mark Zuckerberg arvasikaan, millaisen palvelun oli luonut vuonna 2004. Palvelun liki 3 miljoonaa suomalaiskäyttäjää eivät ole ainut syy sille, miksi kasinot suuntaavat katseensa tähän palveluun markkinointistrategioita laatiessaan. Salaisuus piilee muissa numeroissa, sillä Facebook-markkinoinnin tehokkuus on mitattavissa ja tulokset raportoivissa. Kohdentaminen on helppoa ja tarkkaa ja brändin rakentaminen onnistuu tehokkaasti lyhyessä ajassa. Cashmio, joka on ainakin omasta mielestään maailman onnellisin kasino, kertoo voimassaolevista kampanjoistaan ja uusista aluevaltauksista, kuten espanjankielisen kasinon lanseeraamisesta. Seinää täydennellään myös peliuutuuksilla ja jackpot-voittajien onnitteluilla.

Monipuolinen Facebook sallii videoiden upotuksen, kuvien julkaisun ja jopa seuraajien kutsumisen erilaisiin tapahtumiin. Kasino voi kerätä asiakkaistaan tietoa palautteen ja some-käyttäytymisen perusteella ja suoraviestin lähettämisen mahdollisuus parantaa asiakaspalvelukokemusta tehden kasinosta helposti lähestyttävän. Käyttäjät voivat tykätä ja jakaa sisältöä ja näin nettikasinon sanoma leviää laajalle. Varjopuoliakin toki on, sillä suuren käyttäjämassan moderoiminen on haasteellista. Yrityksellä tulee olla oma some-etiketti ja työntekijöiden seurata sitä. On myös muistettava, että esitetyt mielipiteet voidaan virheellisesti tulkita aivan päinvastaisiksi kannanotoiksi, ja someraivo on valmis.